Τρόποι αποστολής
Το dibizou.gr μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
1. Οι αποστολές εντός Ελλάδας γίνονται με COURIER SPEEDEX.

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), μέσω μεταφορικής εταιρείας. Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω Courier, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τις εκάστοτε μεταφορικές εταιρείες. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Λόγω της φύσης των προϊόντων που εμπορευόμαστε, κάποια από αυτά έχουν μεγάλο βάρος ή όγκο. Αυτό αυξάνει τα έξοδα αποστολής τους και γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη περίπτωση που το είδος που παραγγείλατε έχει μεγάλο όγκο ή βάρος για να συνεννοηθούμε για τον οικονομικότερο τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση κατά τον έλεγχο της παραγγελίας σας, αν υπάρχει δυσανάλογο κόστος αποστολής σε σχέση με την αξία της παραγγελίας σας, θα επικοινωνούμε μαζί σας για να βρούμε τον οικονομικότερο και γρηγορότερο τρόπο για την αποστολή της παραγγελίας.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Τα μεταφορικά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύουν με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία.

Αποστολές σε Χώρες εκτός Ελλάδος
Τα έξοδα αποστολής σε χώρες εκτός Ελλάδος υπολογίζονται κατά περίπτωση ανάλογα με τη ζώνη στην οποία ανήκει η χώρα στην οποία γίνεται η παράδοση.

Διαθεσιμότητα – Χρόνος παράδοσης παραγγελίας
Με τον όρο Διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την αποστολή της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί.
Θα σας ενημερώσουμε με ηλεκτρονικό μήνυμα ή τηλεφωνικά αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι διαθέσιμα.
Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ενδέχεται να έχει εξαντληθεί το απόθεμα. Επίσης, υπάρχουν νέα προϊόντα που έχουν ανακοινωθεί από τον κατασκευαστή, έχουν παραγγελθεί από εμάς και αναμένονται.

Οι παραγγελίες που θα δοθούν από Παρασκευή μεσημέρι έως και Κυριακή βράδυ εκτελούνται από Δευτέρα πρωί.
Επιπλέον σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα, που ενδεχομένως λόγω της διαφορετικής διαθεσιμότητάς τους θα έχουν και διαφορετικό χρόνο παράδοσης, με μια αποστολή στον τόπο παράδοσης τους στην απώτερη ημερομηνία και μόλις καταστεί δυνατό να παραδοθούν ή να παραλαμβάνετε με τμηματικές παραδόσεις τα προϊόντα ανάλογα με το χρόνο που μπορούν να σας παραδοθούν.

Ανωτέρα Βία
Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Περιορισμός Ευθυνών
Η εταιρεία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.

Δέματα που δεν παραδόθηκαν
Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).
Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος και εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι θα πρέπει να καταχωρήσει εκ νέου την παραγγελία στο dibizou.gr.
Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:
Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.
Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.